Гарантія та сервісне обслуговування

Офіційна гарантія на продукцію Термон – 24 місяці з моменту продажу. Термін експлуатації приладів – щонайменше 30 років.

 

1. Гарантійне обслуговування безпосередньо через виробника ТМ «Термон»

У разі придбання товару через офіційний сайт termon.in.ua гарантійне сервісне обслуговування відбувається через виробника в місті Київ.

Для здійснення сервісного обслуговування необхідно:

• звернеться за контактним номером, який вказаний на сайті – 097 628 60 01;

• повідомити Прізвище, на яке здійснювали замовлення.

• уточнити яку саме модель обігрівача купили;

• після, ви отримаєте смс з інструкцією, як надіслати товар на сервіс.

• якщо ви відправляєте обігрівач у сервіс, ви зобов'язані його застрахувати, це означає, що при відправці вказуєте його реальну вартість. У цьому випадку, при пошкодженні товару перевізником під час транспортування, а вартість, яку вказав Покупець буде нижчою за реальну, виробник не зможе забезпечити виконання своїх гарантійних зобов'язань.

• відправка товару на склад Виробника проводиться без ОБРОШЕТКИ, інакше Виробник не матиме можливості оглянути товар і прийняти його на сервіс.

Відправка панелей на сервіс Виробника та повернення покупцю відбувається за рахунок Виробника. У випадку, якщо був відправлений робочий обігрівач, який не потребує ремонту, відправку оплачує Покупець.

Гарантійний термін огляду – 10 робочих днів з того моменту, як Продавець отримав товар. Після цього приймається рішення про ремонт або заміну товару.

2. Гарантійне обслуговування через Продавця продукції ТМ «TERMON»

У разі придбання товару через дилера або партнера Термон: "Розетка", "Фокстрот", "Алло", "Комфі", "Епіцентр", "Леруа Мерлен" тощо.

Для гарантійного обслуговування необхідно:

• звернеться за вказаними на сайті контактними номерами або номерами магазину, де був придбаний товар;

• отримати інструкцію щодо надсилання товару на сервіс.

3. Гарантійний термін на обігрівач ТМ «TERMON»

Гарантійний термін обчислюється від дати придбання товару, що фіксується у рахунку на оплату та становить: 24 місяці.


4. Обмін та повернення продукції ТМ «TERMON»

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дати покупки.

Обмін або повернення обігрівача можливе за умови:

• товар не вживався.

• повністю збережений товарний вигляд та споживчі властивості.


5. Як оформити повернення чи обміняти товар на інший

Щоб повернути або обміняти товар, який купувався через офіційний сайт:

• зателефонувати на контактний номер із сайту – 097-628-60-01;

• уточнити Прізвище, яке було вказано при оформленні замовлення

• уточнити модель придбаного обігрівача;

• отримати смс із інструкцією для зворотного відправлення товару.

• якщо ви відправляєте обігрівач у сервіс, ви зобов'язані його застрахувати, це означає, що при відправці вказуєте його реальну вартість. У цьому випадку, при пошкодженні товару перевізником під час транспортування, а вартість, яку вказав Покупець буде нижчою за реальну, виробник не зможе забезпечити виконання своїх гарантійних зобов'язань.

• відправка товару на склад Виробника проводиться без ОБРІШЕННЯ, в іншому випадку Виробник не матиме можливості оглянути товар і прийняти його на сервіс

Якщо доставка продукції Термон здійснюється за бажанням покупця, обмін чи повернення здійснюється за рахунок Покупця.

Після отримання товару Виробник оглядає його та здійснює обмін або повернення Покупцю.

Термін, на який може здійснюватися повернення вартості - до 5 робочих днів, з моменту отримання товару Виробником на складі.

6. Відмова у прийомі продукції ТМ «TERMON» на обслуговування, повернення або обмін

Виробник може відмовити у прийомі товару у разі:

• є суттєві недоліки приладу (тріщини, сколи, пошкодження корпусу тощо), що виникли через спеціальні або необережні дії Покупця або третіх осіб;

• порушення правил експлуатації товару;

• порушення правил зберігання чи монтажу;

• товар розкривався та ремонтувався Покупцем, що призвело до його несправності.